Zryty crossiarz
Ostatnia aktywność
avatar
Zryty crossiarz

02.03.2025 12:10

0

Mam taki niedorzeczny pomysł. A co gdyby tak FIA i zarząd F1 nie wtrącały się w proces budowy bolidów, ich powinno interesować tylko czy dostarczona maszyna spełnia warunki homologacji, a jak ktoś chce powinien móc wydać na tą maszynę 2 miliardy i testować ją przez miesiące, 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Tak jak było przez ponad 50 lat. To Formuła 1, a nie gokarty. Wyrównywanie szans? Przecież mamy i F2, F3 i F4 z równymi bolidami, jak ktoś chce to GT3 też ma zbliżone samochody. A królowa motorsportu powinna z natury być najszybsza

avatar
Zryty crossiarz

20.10.2024 09:12

0

Cały trik polega na tym że Max wychodował łapy jak orangutan

avatar
Zryty crossiarz

23.09.2024 09:54

0

Formuła 1 kiedyś: 2 trupy na sezon, grid girls, reklamy alkoholu i papierosów, ostry język Formuła 1 teraz: Prace społeczne za brzydkie słowo, woda różana na podium

avatar
Zryty crossiarz

19.09.2024 13:46

0

Mogli po prostu papaję zamienić na czerwień, a jako logo McLaren wstawić wielkie M. Fajnie by to mogło wyjść, a tak to takie nie wiadomo co

avatar
Zryty crossiarz

18.09.2024 13:12

0

@5 Akurat taki przepis jest, artykuł 2137 podpunkt 69 mówi jasno że jeśli jesteś hiszpanem musisz przepuścić bezwarunkowo kierowcę z tyłu i nie możesz jechać inaczej niż sobie życzy tenże kierowca, o ile wspomniany kierowca jest Brytyjczykiem. W tym sezonie na podstawie tego przepisu karę dostał Fernando Alonso za to że jechał po swojemu a Gekon się tego nie spodziewał i jak ostatni kasztan się rozbił.

avatar
Zryty crossiarz

17.09.2024 08:22

0

No te opony były dziwne, na mediumach McLaren potężnie odstawał od Ferrari, wyglądało na to że pozamiatane. A po zmianie na hardy nagle wystrzał do przodu. Próbowałem sobie tłumaczyć to tym że Oscar nadal nie jest najlepszy w zarządzaniu ogumieniem, ale Gekon jednak parę lat w tej F1 jest i powienien coś niecoś potrafić

avatar
Zryty crossiarz

17.09.2024 08:19

0

@1 Zwycięstwo to jednak zwycięstwo, a miejsce tuż za podium... No niby spoko, lepiej od Maxa, fajne punkty, ale to jednak już ta gorsza część stawki, za podium. Dla takiej ekipy jak McLaren p4 to po prostu akceptowalne ukończenie wyścigu, alw zwycięstwo, to jest to.

avatar
Zryty crossiarz

16.09.2024 10:35

0

Wiem że strata punktów jest duża, ale jak tak dalej pójdzie jest minimalna szansa na walkę z Haasem.

avatar
Zryty crossiarz

30.08.2024 08:48

0

To wszystko przez durną decyzję FIA. Dlaczego zamrozili rozwój jednostek napędowych? Ten sport się stacza

avatar
Zryty crossiarz

22.05.2024 13:57

0

Z tym wyznacznikiem to Toto się pomylił trochę. Byli wyznacznikiem w latach 50, potem po przerwie prawie nieprzerwanie od lat 90.

avatar
Zryty crossiarz

16.05.2024 11:51

0

V8 to spoko pomysł, ale cyferkę ,,8" zamieniłbym na ,,12".

avatar
Zryty crossiarz

05.05.2024 10:33

0

Ogólnie zgadzam się z wypowiedzią, maFIA bardzo lubi karać Hiszpanów i nie daje kar herbaciarzom, ale tutaj to ewidentnie wina Alonso z malutkim dodatkiem Strolla i Hamiltona. Alonso mocno przestrzelił zakręt, jechał szeroko jakby w ogóle nie widział Lanca, wjechał w niego i dopiero ćwierć sekundy później pojawiła się srebrna strzała (choć dzisiaj to raczej czarny kamień). Mała wina Hamiltona jest bo jednak widać było że jedzie tam szybko i może nie wyhamować i faktycznie zahaczył Alonso, ale jednak po zderzeniu Astonów, więc nie stawiam go jako głównego winowajcę. Mała wina Strolla tez jest bo bardzo mocno zacieśniał zakręt, ale wg mnie to wyścig, raczej mógł logicznie pomyśleć że jego partner zespołowy mu ustąpi i mógł nie wiedzieć że ten zrezygnuje ze skręcania w swoim pokonywaniu zakrętu.

avatar
Zryty crossiarz

29.03.2024 07:42

0

Taka kara to absurd. To są przecież wyścigi, one polegają na wywieraniu presji na innych kierowcach, na próbach ich spowolnienia swoim stylem jazdy. Poza tym to ten z tyłu powinien się martwić. Zaraz się okaże że trzeba kierunkowskazy włączać przed zakrętem. Gdyby sytuacja się odwróciła to Alonso by się nie rozbił na miejscu Russella, ale oczywiście Gekon przyogórzył to trzeba znaleźć winnego, bo maFIA nie może sobie pozwolić na to żeby brytyczyk był w gorszej sytuacji. Hiszpan już może, ale kogo to obchodzi?

avatar
Zryty crossiarz

08.03.2024 10:00

0

,,Change your f****ng car" Jak przeszkadza to podwyższyć, bolidy F1 mają być szybkie, a nie komfortowe. Alonso ma 45 (w tym wieku kręgosłup zwykle się odzywa) i nie narzeka, a młodym chłopom przeszkadza. A tak na serio, bolidy F1 mają być szybkie i od biedy mogą też być bezpieczne, tylko to się liczy (choć pierwsza rzecz jest ważniejsza) bo do tego są. Jak to już jest nie do wytrzymania to regulamin nie zabrania podwyższyć bolidu. Czemu inni mają się dostosowywać do problemów tej dwójki? Przypominam cytat z początku.

avatar
Zryty crossiarz

11.11.2023 16:18

0

Co do dwóch samców alfa. Pamiętacie wspólny sezon Alonso i Hamiltona w McLarenie? Albo słynną srebrną wojnę w 2016? Przez walki kierowców zespół notorycznie tracił, Toto w 2016 prawie osiwiał.

avatar
Zryty crossiarz

06.07.2023 16:44

0

A czemu nie może być tak jak kiedyś (kto chce może mieć silnik turbo a kto chce może mieć silnik wolnossący) tylko że zamiast dylematu turbo czy wolnossak byłby wybór hybryda czy tylko silnik spqlinowy. To byłoby ciekawe

avatar
Zryty crossiarz

16.09.2022 18:46

0

Kiedys to byl. 10 cylindrów, 20 tys obrotów, praktycznie jeden silnik na wyścig, dźwięk jakby ruskie do Berlina wchodzi i okolice 1000 koni z samego silnika spalinowego. A dzisiaj nadal mocne, ale 1.6 z jakimiś 6 cylkami co to trzeba wspomagać elektryką, i brzmi to nie wiele lepiej od losowego civica na przelocie

LOGOWANIE
Odzyskaj hasło
REJESTRACJA
Ten adres będzie wykorzystywany podczas logowania się do portalu